Wildlife training - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mamelamelos - WaarBenJij.nu Wildlife training - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mamelamelos - WaarBenJij.nu

Wildlife training

Door: Oscar

Blijf op de hoogte en volg Mamelamelos

30 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Met een zojuist volgesneeuwde tuin als ouderwets winters achtergrondsfeertje zitten we in de afrondende fase van de zware opleiding van de kinderen. Om niet geheel onvoorbereid aan te komen in Zuid-Afrika straks, hebben we de kinderen veelvuldig met wilde dieren in aanraking laten komen (zie foto).
Inmiddels zijn ze zover dat het knuffelen met wilde beren of blaffende prairiehonden tot een dagelijkse onbenulligheid wordt gezien.

De rugtassen zijn weer uit de mottenballen gehaald en (o, heerlijk) de zomergarderobe wordt eerder dan gebruikelijk weer aangesproken dit jaar! Malou loopt een modeshowtje om trots haar "nieuwe" zomerkleertjes te passen en Amelie is druk bezig om haar boek met Afrika-vrienden door te nemen.

Maandag vliegen we naar Johannesburg en vanaf dan zullen we trachten weer eens wat op de site te zetten.