Daar gaan we weer - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mamelamelos - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mamelamelos - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer

Blijf op de hoogte en volg Mamelamelos

25 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Nou, we zijn er weer hoor. Ruim acht jaar na dato zitten we weer in de siamese stad der engelen.

Via een hoop internetten hadden we uiteindelijk aardige last minutes gevonden naar bangkok. Nadeel was wel weer vanaf dusseldorf en een wachttijd van ruim vier uur op abu dhabi....

Vooraf de kinders duidelijk uitgelegd dat het een heeeeeel lange reis ging worden, maar dat snapten ze natuurlijk meteen. Tram 13 naar amsterdam centraal was nog maar net het pittoreske geuzenveld uitgereden en de eerste " hoe lang nog" kwam er al. Ondanks dat de ice naar dusseldorf confortable en snel ging was Amelie reeds voor Utrecht aan het "ik verveel me"-en.
Gelukkig was het maar een hobbeltje, want na 27 uur wachten en reizen waren dat eigenlijk de enige momentjes.

In een heerlijke stortbui aangekomen in bangkok en met de taxi door de waterpoelen naar het guesthouse gebadderd. Even een traditionele koude pils (want net aangekomen) en de meisjes een kokosnootje, en zo direct wat slaapschade inhalen.

• 25 Juli 2012 - 23:49

P&P:

Ik heb onlangs begrepen dat je van de combinatie van Wa(t)d-lopen en koude biertjes enorme spierpijn kunt krijgen! Dus wel een beetje oppassen in Bangkok ;-)

Enjoy!!

• 26 Juli 2012 - 12:30

Omamaria:

Hier weten we niet meer wat regen is!! Stralend weer.
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.

• 26 Juli 2012 - 22:08

Annemieke:

He wat tof dat jullie weer reisverslagjes gaan schrijven! Ben namelijk zo benieuwd wat jullie allemaal gaan meemaken....Gelukkig ging het reizen redelijk goed en een koud biertje doet wonderen heb ik horen zeggen...en mogen meemaken in Antwerpen, hi hi..Veel plezier de komende tijd! Dikke knuffel aan de meiden. Xx